Foto Gambar Kemalangan Meyayat Hati Bila Bas Pelancong dari Pulau Redang ke Singapura terhumban ke gaung

Sebahagian mangsa yang terlibat dalam kemalangan selepas bas yang membawa pelancong dalam perjalanan dari Pulau Redang, Terengganu ke Singapura terbabas ke dalam gaung di kilometer 70 Jalan Kuantan-Segamat berhampiran Simpang Felda Chini, Pekan 20 April 2014.

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Foto Gambar Kemalangan Meyayat Hati Bila Bas Pelancong dari Pulau Redang ke Singapura terhumban ke gaung

Keadaan bas persiaran dua tingkat dan mangsa selepas bas yang membawa pelancong dalam perjalanan dari Pulau Redang, Terengganu ke Singapura terbabas ke dalam gaung di kilometer 70 Jalan Kuantan-Segamat berhampiran Simpang Felda Chini, Pekan 20 April 2014.

Lagi Gambar mengenai Insiden Bas Jatuh Gaung.

Anggota Bomba dan Penyelamat menyelamatkan mangsa yang terlibat dalam kemalangan selepas bas yang membawa pelancong dalam perjalanan dari Pulau Redang, Terengganu ke Singapura, terbabas ke dalam gaung di KM 70 Jalan Kuantan-Segamat berhampiran Paloh Hinai.









Picture
Anggota Bomba dan Penyelamat membantu mangsa yang terlibat dalam kemalangan selepas bas yang membawa pelancong dalam perjalanan dari Pulau Redang, Terengganu ke Singapura terbabas ke dalam gaung di kilometer 70 Jalan Kuantan-Segamat berhampiran Simpang Felda Chini, Pekan 20 April 2014.


Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.