(Video) 'Betul tak kau bersetubuh dengan dia?!' - Suami cekup isteri bawa kekasih ke rumah

Isteri kantoi bersama lelaki lain bila si suami balik ke rumah untuk mengambil barang berniaga tertinggal di rumah. Lelaki ditangkap sudah berkahwin dan ada 2 orang anak. Kejadian berlaku di Telok Mas, Melaka.

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


ISTERI KANTOI CURANG BERSAMA DENGAN LELAKI LAIN

Langit tidak selalunya cerah dan begitu juga dengan alam perkahwinan yang adakalanya diuji dengan pelbagai masalah, antaranya isu kecurangan yang menjadi punca keretakan rumah tangga. Hancur luluh hati seorang lelaki apabila mendapati wanita yang dikahwininya selama ini curang dengan membawa kekasihnya ke rumah untuk bermadu asmara tatkala dia keluar.

Menurut peniaga berusia 34 tahun itu berkata, dia pulang ke rumah di Jalan Bukit Katil, Ayer Keroh Melaka, untuk mengambil barang yang tertinggal. Sebaik saja sampai, dia ternampak seorang lelaki yang dikenali sebagai Azmizee, 33, keluar dari pintu belakang.


"Saya masuk ke dalam rumah dan mendapati isteri saya dalam keadaan berkemban. Saya bertanya kepada Azmizee, apa yang dia buat di dalam rumah saya? Dan dia menjawab, 'saja'.

"Dia kemudian menyuruh isteri saya membuka pintu hadapan dan saya terus mengunci pintu di bahagian belakang dan menghubungi pemilik rumah sewa untuk membantu menghubungi pihak polis serta imam masjid.

Berdasarkan video kejadian yang viral di media sosial, ternampak kelibat lelaki terbabit di dalam rumah. Beberapa minit kemudian, si isteri keluar dari bilik untuk memberi penjelasan bahawa apa yang berlaku bukan salah dirinya.

Suami: "Allahuakbar! Sini kau dua orang. Azmizee, mana bini aku?! Bini aku mana?! Bini aku?! Bang (lelaki pegang cangkul), masalahnya.. saya keluar dia ingat saya pergi berniaga. Saya tertinggal barang dan saya patah balik. Macam ni.... ya Allah ya Tuhanku.. Saya cari duit bang, macam ni balas dia bang. Pukul 3-4 pagi saya baru dapat tidur bang.


Lelaki pegang cangkul: "Telefon pak imam. Biar pak imam jadi saksi".

Isteri: "Memang salah saya... Dia pun dah tak nak dengan saya."

Suami: "Betul tak kau bersetubuh dengan dia?! Aku dah cam dah dalam dua tiga minggu ni. Aku dah cam dah. Allahuakbar! Aku saja senyap."



20 minit kemudian, pihak polis dan imam masjid sampai di lokasi dan membawa si isteri dan kekasihnya keluar dari rumah untuk dibawa ke balai polis. Ketika dibawa keluar dari rumah, si suami sempat memarahi mereka berdua.


"Amacam?! Sedap?! Sedap m**n bini aku?! Hei babi! Lahanat!" kata si suami yang terus membaling pasu bunga terhadap lelaki terbabit sehingga mencetuskan pergelutan di antara mereka sebelum dileraikan oleh anggota polis.

Di akhir video, terdengar suara tangisan si suami yang kesal dengan perbuatan isterinya.


Adalah berdosa dan haram hukumnya bagi mana-mana pihak menjalinkan hubungan dengan orang yang sudah berumah tangga. Sesungguhnya, perbuatan mencintai isteri atau suami orang lain adalah sesuatu perbuatan yang keji dan datangnya dari godaan syaitan.

SOURCE: The Reporter

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.