Suami Youtuber terkenal, S. Pavithra direman 3 hari kerana memukulnya

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner A. Asmadi Abdul Aziz mengesahkan penahanan suami YouTuber itu dan kes sedang disiasat.
Suami Youtuber terkenal, S. Pavithra direman 3 hari kerana memukulnya

Polis sedang menyiasat dakwaan YouTuber popular, S. Pavithra, dipukul oleh suaminya, M. Sugu, yang kini telah ditahan polis.

M enurut sumber, insiden itu berlaku di Hospital Raja Permaisuri Bainun pada Selasa, 21 Julai 2020. "Pavithra ketika itu melawat saudaranya yang bersalin di hospital berkenaan.


Suaminya yang dikatakan berada dalam keadaan mabuk, berselisihan faham dengan Pavithra dan memukulnya," kata sumber sambil menambah lelaki itu membawa senjata tajam ke hospital.


"Perselisihan faham itu dipercayai berlaku kerana Pavithra tidak menyebut nama suaminya ketika dia menerima pengiktirafan dari Datuk Bandar Ipoh pada Isnin 20 Julai 2020," kata sumber lagi.


Isnin lalu, Pavithra menerima pengiktirafan sebagai Ikon Anak Bandar Raya Ipoh Tahun 2020 dari Datuk Bandar Ipoh, Datuk Rumaizi Baharin kerana berjaya membina kerjaya menerusi bakat memasak sehingga mendapat lebih 770,000 pengikut.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner A. Asmadi Abdul Aziz mengesahkan penahanan suami YouTuber itu dan kes sedang disiasat.

Mahkamah Majistret Ipoh membenarkan M. Sugu direman selama tiga hari untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 6 (1) Akta Bahan-Bahan Kakisan dan Letupan dan Senjata Berbahaya 1958.


Pavithra dan Sugu menjadi sensasi YouTube setelah mereka memuat naik video siri masakannya melalui saluran YouTube 'Sugu Pavithra' semasa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).


Pada 9 Julai, pasangan itu bertemu dengan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang telah memberi mereka tripod kamera, ketuhar gelombang mikro, periuk nasi dan peralatan memasak.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.