Dato Seri Najib Tun Tazak melawat Timbalan Mursidul Am PAS Dato Dr. Haron Din


Najib ziarah Haron Din di IJN

Dato Seri Najib Tun Tazak melawat timbalan mursidul am PAS Dato Dr. Haron Din... ukhuwah fillah jelas erat terjalin.. berbeza parti dan fahaman politik tetapi tetap saudara seislam .


Sebentar tadi saya sempat melawat Dato' Dr Haron Din yang kini menjalani rawatan di Institut Jantung Negara, Kuala Lumpur.

Alhamdulillah, kesihatan beliau beransur baik. Sama-samalah kita berdoa agar beliau segera sembuh seperti sediakala - PM Najib Razak

We Love PM

LIKE KICKBOLA NETWORK
MESRA ... Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berbual mesra bersama Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din (kiri) yang kelihatan ceria dan semakin sihat semasa kunjungan Perdana Menteri ke Institut Jantung Negara (IJN) .

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hari ini menziarahi Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din di Institut Jantung Negara (IJN), di sini.

Perdana Menteri DS Najib Razak datang menziarahi Tuan Guru Professor Dato Dr Haron Din Al-Hafiz di IJN sebentar tadi.. Walau pun mempunyai perbezaa idoligi politik namun ia bukan lah penghalang terhadap hubungan silaturahim sesama Islam.




Seperti api dengan asap. Walaupun berlainan ideologi politik, disumpah dicaci dan dihina, namun semua itu tidak menjadi sempadan bagi menjalin ukhwah antara kita kerana ular menyusur akar tidak akan hilang bisanya.Najib Razak ketika melawat Ustaz Harun Din di hospital.



Najib yang tiba pada jam 1.30 tengah hari meluangkan masa kira-kira 30 minit bersama Haron yang menerima rawatan di IJN sejak seminggu lalu.

Haron, 73, kelihatan ceria sambil ditemani anaknya Dr Huda Haron dan menantu, Dr Azlin Azzuddin.

Turut serta pakar perunding kardiologi IJN, Datuk Dr Amin Ariff Nuruddin. - BERNAMAA

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.