Datin tampar Pak Guard Viral!

"Eh, panaslah saya dan saya cakap elok-elok dengan guard itu tetapi dia yang kurang ajar sangat, terus saya lempang dia. Bayangkan kalau benda itu berlaku pada adik, kakak, makcik atau yang mempunyai hubungan dengan awak, apa awak rasa?"

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)



'Saya tampar sebab pengawal keselamatan itu biadab' - Datin tampil cerita hal sebenar, nafi acah Diva


Susulan viral video di media sosial yang mendakwa seorang wanita menampar pengawal keselamatan kerana menyuruhnya turun mengambil makanan yang dipesan secara online, wanita itu tampil menafikan dakwaan tidak berasas itu.

Menurut Sharina Jamal, laporan media yang memetik kenyataan dari sebelah pihak itu tidak adil kerana dia menegaskan ada sebabnya dia bertindak sedemikian.

UNTUK MAKLUMAN semua, cerita yang viral itu hanya sebelah pihak punya kenyataan. Saya tampil buat kenyataan di mana saya tampar dia bukan sebab saya acah-acah diva, tetapi kerana pegawal keselamatan itu biadab.

Kenapa saya kata dia biadab? Sebab dia aniaya adik rider Food Panda perempuan sehingga dia menangis teruk.

Allahu, saya bukan jenis manusia yang baran. Yang mengenali saya tahu saya macam mana. Saya masih waras ye, mana mungkin sepak muka orang tanpa sebab?


Untuk pengetahuan, saya turun dan ambil makanan itu jam 3 pagi. Sebelum saya turun ke bawah, memang saya ada suruh rider itu minta izin kalau dia boleh naik ke atas. Tetapi dia telefon saya semula dan kata guard tak bagi dia masuk. Saya turun kerana kasihan rider itu kena marah.

Apabila saya turun ke bawah, saya terkejut tengok adik itu menangis teresak-esak sambil bercakap,

"Saya tak pernah dihina macam ni kak"

Saya pun tanya lah kenapa teruk sangat awak menangis ni. Dia pun cakap, "Guard Nepal ini suruh rider parking dekat Blok A. Jalan kaki pergi hantar ke Blok D dan macam-macamlah".


Eh, panaslah saya dan saya cakap elok-elok dengan guard itu tetapi dia yang kurang ajar sangat, terus saya lempang dia. Bayangkan kalau benda itu berlaku pada adik, kakak, makcik atau yang mempunyai hubungan dengan awak, apa awak rasa? Simple, treat people nicely, other people will treat you better.




So kesimpulannya, bila saya kena viral dan disumpah netizen, saya jadi lagi kuat. Berita pasal saya ditarik balik bukan sebab kabel tetapi mereka dah tahu cerita yang sebenar. Pihak guard dan pengurusan kondo pun dah setuju untuk mendalami kes ini.


Saya ini perempuan, takkan suka-suka nak tampar orang? 

Kesimpulannya, warga bawang sekali jadilah warganegara yang selidik dulu sebelum judge saya. 





Sumber: Sharina Jamal

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.