Ibu sibuk dengan kekasih abai anak mati kebuluran 11 hari tanpa makanan

Akibatnya, kanak-kanak yang kebuluran itu terpaksa makan kertas dinding malah najis sendiri.
Anak mati kebuluran selepas dibiarkan 11 hari tanpa makanan, sementara ibunya berseronok dengan kekasih baru

Seorang ibu kejam dipenjara lapan tahun kerana membiarkan dua anaknya yang masih kecil kebuluran selama 11 hari, menyebabkan seorang daripadanya mati semata-mata mahu meraih wang hasil simpati orang ramai selain sibuk berseronok dengan kekasih baru.

Vladislava Trokhimchuk, 23, tidak menunjukkan kekesalan langsung ketika dijatuhkan hukuman, malah ketawa dan menepuk tangan ketika keputusan diberikan mahkamah.

Mail Online melaporkan Vladislava mengurung Anna, tiga, dan Danill, satu, di dalam bilik malah menyekat pintu menggunakan tuala supaya mereka tidak dapat keluar walaupun untuk mengambil makanan di dapur.
Akibatnya, kanak-kanak yang kebuluran itu terpaksa makan kertas dinding malah najis sendiri. Akibatnya, anak lelakinya Danill mati kebuluran manakala Anna terselamat kerana minum air dari pasu bunga, namun mengalami malnutrisi teruk ketika ditemui.

Dinding bilik berkenaan dipenuhi kesan gigitan kedua-dua kanak-kanak terdesak itu, malah mereka juga dipercayai cuba mencabut tikar getah untuk membuka pintu bilik berkenaan.

Bekas ibu mentua Vladislava yang menemui dua kanak-kanak itu.

Sementara itu, mahkamah diberitahu Vladislava sengaja mahu anaknya kebuluran dan menaikkan gambar di media sosial dengan mendakwa mereka mempunyai ketumbuhan yang mengancam nyawa, dalam usaha meraih wang daripada orang ramai, lapor akhbar Fakty.

Pendakwa dijangka merayu terhadap hukuman berkenaan, yang mencetuskan kemarahan orang ramai kerana dianggap terlalu ringan.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.