Bahaya! lelaki tidak senonoh di dalam keretanya di sekitar sekolah Pandan Indah!

Pelajar perempuan di sebuah sekolah di Pandan Indah mendakwa selalu ternampak kereta ini berhenti di luar sekolah, buat benda tak senonoh dalam kereta dan follow budak perempuan sampai ke rumah. Bahaya ni.
'Dia selalu lan**p dalam kereta, dia pernah follow sampai depan pintu rumah'

"Kereta ni selalu tunggu di kawasan perumahan. Dia tunggu sampai budak-budak balik sekolah. Aku dengan kawan aku selalu kena tetapi kawan aku ni la yang berani ambil gambar kereta dia.

"Tunggu nak buat laporan polis saja. Hati-hati girls yang balik sekolah jalan kaki tu," demikian kata Filzah Agus di Twitternya. 

Berdasarkan perkongsian rakannya yang dikenali sebagai Ziana berkata, lelaki itu selalu menganggunya ketika dia pulang dari sekolah. 

Bukan itu sahaja, malah dia mengesyaki lelaki itu melakukan perkara yang tidak senonoh di dalam keretanya. 

"Guys, please help me! Kereta ini selalu kacau I waktu balik sekolah. Bukan macam biasa, tetapi dia macam nak mer*g*l tau. Tiap kali I nampak kereta ini, rasa nak menangis pun ada. Tak tahu nak lari mana.

"Dia selalu lan*** di dalam kereta itu. Tak tahulah dia tunjuk dekat orang lain atau I sendiri saja. Tetapi I rasa macam dia tunjuk dekat I seorang saja sebab dia pernah follow I sampai depan pintu rumah. 

"Nasib baik masa tu dah masuk rumah dan adik I yang nampak dia.

"Bukan selalu I tengok dia lan***, sekali je. Itu pun tertengok okay," katanya. 


Sumber: Filzah Agus


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.