AirAsia buka tempahan untuk tawaran tahun 2015


Promosi 'Tempat Duduk Percuma' kembali - AirAsia buka tempahan untuk tawaran tahun depan

KUALA LUMPUR: AirAsia kembali semula dengan promosi "Tempat Duduk Percuma" apabila menawarkan 2.5 juta tempat untuk tempahan segera bagi tempoh perjalanan dalam separuh pertama 2015.

Promosi itu menawarkan tempat duduk percuma ke destinasi seperti Langkawi, Johor Baharu, Kota Kinabalu, Singapura, Hong Kong, Chennai, Siem Reap, Lombok, Kalibo (Boracay) dan pelbagai destinasi domestik dan antarabangsa lain, menurut syarikat penerbangan tambang rendah itu dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Tempat duduk percuma itu (tidak termasuk cukai lapangan terbang, surcaj bahan api dan fi lain yang dikenakan) boleh ditempah dari 2-8 Jun, 2014, bagi tempoh perjalanan dari 5 Januari hingga 31 Julai, 2015.

Tempahan boleh dibuat di www.airasia.com, serta menerusi aplikasi mudah alih AirAsia di iPhone, peranti Android, Blackberry Z10 dan platform telefon Windows.

AirAsia X Bhd, syarikat penerbangan jarak jauh tambang rendah juga menawarkan tambang terangkum terendah ke destinasinya.

Harga tambang bermula daripada serendah RM199 bagi Kelas Ekonomi untuk penerbangan berlepas dari Kuala Lumpur ke Australia (Adelaide, Sydney, Melbourne, Perth, Gold Coast), Jepun (Nagoya, Osaka, Tokyo), Korea Selatan (Busan, Seoul), China (Chengdu, Hangzhou, Beijing, Shanghai), Taiwan (Taipei), Nepal (Kathmandu) dan Sri Lanka (Colombo).

Laluan terbaharu AirAsia X di China, Xian, juga termasuk dalam promosi itu.
Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutifnya Azran Osman-Rani berkata selain daripada tawaran menarik bagi kelas Ekonomi, syarikat penerbangan itu mengumumkan promosi harga rendah tambang kelas Perniagaan Premium daripada serendah RM679.

"Juga tidak patut dilepaskan, tambang mengagumkan kami bagi kelas Perniagaan Premium ke Perth, Melbourne, Sydney, Adelaide dan Gold Coast daripada serendah RM949," katanya.

Sementara itu, AirAsiaGo, cabang percutian syarikat penerbangan tambang rendah terbaik dunia itu turut menawarkan penjimatan hebat sehingga 75 peratus apabila Tempat Duduk Percuma AirAsia ditempah bersama dengan kemudahan hotel.

Harga yang ditawarkan adalah daripada serendah RM139 bagi kedua-dua penerbangan dan penginapan (setiap orang) dan bagi yang hanya mahukan penginapan sahaja, harga adalah daripada serendah RM49 semalam.

- BERNAMA

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.