Bintang 'The Fast and Furious' Paul Walker Meninggal dunia

Paul Walker. Foto: Dok. Instagram/paulwalker

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Bintang 'The Fast and Furious' Paul Walker Meninggal dunia

Portal Hollywood, TMZ melaporkan bintang utama bagi siri francais filem " The Fast and Furious " itu telah meninggal dunia selepas kenderaannya merempuh pokok. Aktor ini meninggal pada usia 40 tahun.

Paul Walker, 40, dilaporkan meninggal dunia dalam kemalangan kereta di California pada petang Sabtu.

Bintang filem bagi siri francais" The Fast dan Furious " Paul Walker , 40 , dilaporkan meninggal dunia dalam kemalangan kereta petang Sabtu di selatan California , laporan TMZ.







Mengikut Laporan portal TMZ, Kemalangan itu berlaku di Santa Clarita - di luar Los Angeles - apabila Porsche yang dipandu Walker hilang kawalan lalu merempuh pokok. Impak dari kemalangan tersebut menyebabkan kereta itu terbakar dan meletup.

Sumber video diatas dipercayai tempat kemalangan kejadian dan kelihatan kereta yang dinaiki Walker telah terbakar dan saksi dalam video ini tidak menyangka Paul Walker salah seorang mangsa dalam kereta yang sedang terbakar ini.

Paul Walker, yang ditemubual dalam "Late Night with Jimmy Fallon " pada 24 Mei , meninggal dunia hari Sabtu dalam kemalangan kereta di Santa Clarita Sabtu.

Paul Walker on Jimmy Fallon 2013 from Amanda on Vimeo.


Twitter Akaun rasmi aktor tersebut juga telah mengesahkan berita tersebut.


Pihak team Paul Walker di Facebook juga telah mengesahkan berita tersebut di FB rasmi beliau seperti berikut:

It is with a truly heavy heart that we must confirm that Paul Walker passed away today in a tragic car accident while attending a charity event for his organization Reach Out Worldwide. He was a passenger in a friend's car, in which both lost their lives. We appreciate your patience as we too are stunned and saddened beyond belief by this news. Thank you for keeping his family and friends in your prayers during this very difficult time. We will do our best to keep you apprised on where to send condolences. - #TeamPW

Satu sumber yang rapat dengan pelakon disahkan bahawa dia meninggal dunia sejurus dalam kemalangan itu. 

Pejabat LA County Sherriff ini masih menyiasat dan berkata pejabat koroner daerah ini belum membuat sebarang pengumuman rasmi mengenai kematian beliau.


Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.